tisdag 8 februari 2011

Vårt badrum

Badrum
Hej alla fina!
Nu börjar alla bitar falla på plats. Här är vårt badrum och nu är det nästan färdigkaklat. På väggarna blir matt vitt kakel. Lite vitare än på bilden ;) Golvet är en mörkt brun platta som liknar trä i strukturen. Själv tycker jag att det blev fantastiskt snyggt! Det blev precis som jag tänkt! Nu ska bara golvet fogas och väggen bakom toaletten ska kaklas. Badrumsinredningen har jag designat själv tillsammans med Himle kök. De kommer göra en kommod på ena långsidan som är 180 cm lång. Lådfronterna är vita och innuti lådorna kommer det vara valnöt. På kommoden kommer vi lägga en cementgrå skiva i materialet Silestone. Handfatet heter Vero och kommer från Duravit. Blandaren kommer från Vola. Badrummet däruppe håller de på med och det ska vara samma kakel där. Jag funderar bara på om jag ska klä in badkaret i turkos mosaik. Jag vet bara inte om jag vågar... Men jag måste bestämma mig i morgon ;))

Hoppas ni får en skön kväll!
Kram Josefine

1 kommentar:

  1. Så snyggt - gillar verkligen golvet och de långsmala plattorna !!

    Kram Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine