fredag 4 februari 2011

Fredagsinspiration ❀

Keramik
1. Agneta Livijn, 2. Mia Blanche, 3. Agneta Livijn, 4. Mia Blanche, 5. Agneta Livijn, 6. Agneta Livijn

Bilderna är från Agneta Livijns och Mia Blanches hemsida.


Hej alla vänner!
Jag bara älskar denna keramiken. Färgerna är helt underbara! Känslan att dricka i en handdrejad snygg mugg... ja det går inte att beskriva. Jag gillar när det inte är perfekt. Man kan se olikheter i muggarna. Mer inspiration kan ni hitta hos: Helt enkelt. En blogg jag följer och där finns mycket inspiration. Nu ska vi snart förbereda fredagsmyset. I kväll blir det kycklingspett och nudelwook! Hoppas det går hem hos barnen!

Önskar er alla er mysig helg och en riktigt mysig fredagsmys!

Kram Josefine

1 kommentar:

  1. Hej!

    Deras keramik är helt underbar! Jag kommer ha dessa leverantörer i min butik som jag öppnar till våren! Då får du komma hit och kika!
    Kram Mia

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine