torsdag 24 februari 2011

100 besök på en dag!

Elsa
Godmorgon alla vänner!
Igår passerade besöksräknaren 100 unika besökare på en dag! Så roligt! Jag är så glad att ni kära läsare kikar in på min blogg. Det är roligt att se att fler och fler hittar hit! Jag har bloggat i drygt ett år och det är många bloggar jag återkommer till och det finns så många fina bloggar där ute. Tusen tack alla ni fina läsare som återvänder hit! Jag vill bara passa på att säga att jag blir sååå glad om ni också lämnar en liten hälsning då och då :)

Ja, som sagt igår var en riktig mysdag. Det blev tyvärr inget besök i simhallen. Som tur var kikade jag på deras öppettider innan jag åkte. De stängde 4!!! På sportlovet trodde jag att de åtminstone skulle ha öppet till 6. Så vi åkte hela familjen till Lekstugan här i Varberg. Det är ett nyöppnat innomhuslekland. Barnen hade så kul så det blev en lyckad eftermiddag i alla fall.

Hoppas ni alla får en fin dag!
Kramar Josefine

1 kommentar:

  1. Grattis. Det är du verkligen värd. Kul Josefin med så många besökare. =) Men så är det ju en himla trevlig blogg du har också. Hoppas att ni får en fin helg. Tänk i morrn är det fredag igen. Idag har vi haft kalas hemma. Killarna blev 7 år idag.
    kram

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine