torsdag 17 februari 2011

Små detaljer kvar

Hejsan alla bloggisar!
Ja, det är små detaljer kvar. Det spelar kanske inte så stor roll vilket jag väljer. De stora sakerna är redan valt. Men det är känslan. Vi har sedan länge bestämt att vi ska ha en Aspen inredning i flickornas badrum. Viskan heter serien. Den är strikt och modern. Jag skulle bara beställa den. Så för någon vecka sedan kom en ny serie, Solvik. En lantlig, romantisk New England stil. Jag gillar båda stilarna. På övervåningen har vi vitt trätak och några fondväggar med liggande vita bräder. Jag har blivit mer och mer förtjust i den romantiska lantliga stilen. Vet inte om jag kanske bryter av för mycket mot övriga huset. Ja nu är det bara och bestämma sig, eller?

Vad tycker ni?

Önskar er en fin fin torsdag!
Kram Josefine
Aspen_Solvik
Solvik
Aspen_Viskan
Viskan
Bilderna kommer från Aspens hemsida

4 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk fin serie!! Har ni mycket modernt i övrigt? Att blanda lantligt och modernt kan bli hur fint som helst om man håller stilen helt ut!
    Att se en röd tråd genom hela huset skapar lugn och harmoni! Lycka till!!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så fint båda två men så här spontant så tycker jag solvik känns mysigare :) - inget lätt val :) Blir super vilket ni än väljer tror jag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Båda är fina men jag gillar dom översta bilderna "solvik", det är den stilen jag gillar och skulle valt. Men smaken är som baken.....delad.
    Det kommer att bli hur fint som helst vad ni än väljer!

    Kram till dig

    SvaraRadera
  4. Ojaaaaa. Det översta. Gud så snyggt. Tack för tipset. Vi ska göra om badrummet och nu vet jag vad jag vill ha. =) Det översta är såååå min stil. Så skönt för er då det blir klart. Måste kännas toppen. =) Alice rum blir också trevligt verkar det som. kram på dig.
    PS. Jo det var florabellas action som jag hade kört på de senaste bilderna.

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine