onsdag 23 februari 2011

Sportlovsmys ♡

Elsa
Alice och Ida
Semlor
Semlor
Idag har vi verkligen myst, jag och tjejerna. Långfrukost med film, ätit spagetti och köttfärssås. Smaskens! Sedan har vi bakat. Alla fick göra som de ville med sin lilla vetedeg. Alice gjorde hjärtan. Ida gjorde snurror fyllda med mandelmassa, vaniljsocker och smör. Åh vad gott det blev! Elsa och jag hjälptes åt att göra släta semlebullar. Så nu luktar det gott här hemma. Nu bär det snart av till simhallen för bad. Hans och Elsa ska ha egen mys eftersom hennes sår inte riktigt har läkt ännu så får de hitta på något själva.

Önskar er alla en mysig dag!
Kram Josefine

2 kommentarer:

  1. Åh va mysigt och de såg ju helt underbara ut minisemlorna :) !!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Oj, vad gott det såg ut. Nu blev jag inspirerad och ska nog baka fastlagsbullar, som vi kallar dom i Finland, också här i Italien så fort jag har tid!

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine