söndag 27 februari 2011

Välkommen ♥

Entredörr
Go´kväll alla bloggvänner!
I helgen har vi haft kalas för goa Alice. Vi brukar alltid bjuda på mat men den här gången blev det fika istället. Mackor med goda pålägg och tårta. Semletårta och vanlig prinsesstårta. Smaskens! Det är förmodligen sista gången vi har kalas i vårt nuvarande hus.

Jag längtar så efter vårt nya hus. Nu kan man verkligen börja tänka sig hur det kommer bli. Det här är vår entrédörr. Så här ser den ut från insidan. Det är verkligen så fint med ljuset som kommer in. Nu ska vi snart äta. Köttet står i ugnen och är snart färdigt. Sedan ska vi se på solsidan :)))

Ha en mysig söndagskväll!
Kramar Josefine

1 kommentar:

  1. så himla fint. Den översta tapeten blev jag störtkär i. =)
    Du.... har du fått filen med ramarna i för mina facebookvänner. Kommer inte ihåg om jag gett dig den... börjar bli snurrig... om du nu vill ha den så klart... fast du kanske har skrivit till mig om det. Nä jag får nog sova en sväng så jag blir lite klarare i huvudet. =) kram

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine