fredag 18 februari 2011

Första latten i vårsolen ❀

Latte
Jag hämtade köksstolen och öppnade altandörren. La fårskinnet på stolen. Sedan hämtade jag min varma goa kofta. Latten och mackorna var klara. Nu var det bara att njuta av den fantastiskt goda latten ute i vårsolen. Underbart! Solen till och med värmde mina kinder. Tänk att den enklaste maten helt plötsligt kan bli så god och kännas så lyxig bara för man sitter ute i och äter. 15 min lyx idag. Det bästa är att man vet att det bara blir bättre och bättre och varmare och varmare.

Nu önskar jag er alla en härlig fredag i vårsolen!

Kram Josefine

1 kommentar:

  1. Men duuu, vad underbart! Snart är den här!
    Hoppas du får en härlig helg. Och du, vilket söt mugg du har :))
    KRAM
    /Helena

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine