torsdag 27 januari 2011

Tapeter beställda

Tapeter Intrade
Tapeterna är från Intrade

Barnen har verkligen längtat efter att hela familjen skulle vara samlade igen. Denna veckan har varit ett litet pusslande men tack vare snälla släktingar och vänner så löste allt sig. Vi är verkligen så tacksamma! Nu är vi äntligen samlade hela familjen. När vi satt i bilen hem märkte jag på Elsa att hon verkligen såg fram emot att komma hem och träffa sin systrar. De har inte träffats sedan söndags morse och så här länge har de aldrig varit ifrån varandra. Direkt när vi kom hem så hörde jag Elsa säga till Alice. -Nu leker vi Alice! Sedan lekte de nonstop, utan att bråka någon gång. Jag fick inte störa dem. Vi fick knappast dem i säng. Ibland kanske det är nyttigt att vara ifrån varandra lite för att inse hur mycket vi älskar varandra. Ida var på kören för första gången idag och det var det roligaste hon gjort på länge. Så i kväll har vi haft tre glada barn. Det finns väl inget bättre!

Huset börjar ta form. Vi ligger lite efter med valen. Det är lite annat som kommit emellan... Men nu får vi ta tag i det igen. Mellan sjukhusbesöken har jag valt tapeter till tjejernas rum och gästtoaletten. Gissa vilka tapeter som ska sitta var?

Ha en skön kväll! Nu längtar jag efter att vardagen ska rulla igång för oss!


1 kommentar:

  1. Vilka fina tapeter :) - gissar i varje fall att den gula är till Alice - och någon av de rosa till Ida - den med fjärilarna kanske - den med hjärtana till Elsa och den som blir kvar till gästtoaletten !

    Mysfredag till er allihop!
    Kramar Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine