onsdag 26 januari 2011

Skridskotjejer

Skridskotjejer
Här har ni några glada skridskotjejer! De bara åkte och åkte och hade sååå roligt! När vintern är så här är det härligt!

Tusen tack alla för omtanken om Elsa, det värmer i . Jag vill bara hälsa er alla att vi just nu fick reda på att det inte var någon MRSA bakterie. Nu har det vänt och det kan bara bli bättre :) Elsa är mycket gladare och idag fick hon gå ut till det roliga lekrummet som hon bara fick se som hastigast. Det känns så skönt! Om inget oväntat händer så får hon komma hem i morgon. Nu dessa dagarna har vi varit flitiga användare av skype. Så bra! Nyss så lekte Alice och Elsa dockteater via dator. I går kväll kastade jag(som är hemma) och Elsa frukter till varandra genom datorn ;0) oj vad vi skrattade. Huset, ja vi ligger lite efter med valen så i eftermiddag kommer mormor och tar hand om Ida och Alice så jag kan välja tapeter och mosaikkakel. Sedan åker jag och byter av Hans. så hoppas vi att Elsa kan komma hem i morgon.

Ha det gott!




3 kommentarer:

  1. Åh gud så fin bild!!! Så lyckliga tjejer! :-) Skönt att Elsa mår bättre!

    Tusen kramar, Emma

    SvaraRadera
  2. Skönt att Elsa är på bättringsvägen. Elin ville oxå åka skridskor så det kanske blir en tur i morgon på min lediga dag. Kram

    SvaraRadera
  3. Å så skönt att det går åt rätt håll. Vilka fina bilder du har tagit på er ute dag. Ser så mysigt ut. Har för mig att du har frågat mig nåt... men jag kan inte komma på vad det var. får kolla igenom min blogg tror jag. =)
    hejsvej så länge.

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine