söndag 16 januari 2011

Sommartjejen Ida ♡

Här kommer lite fina bilder på söta Ida♡
Ida
Ida
Ida
Nu har vi varit hemma snart en vecka och jag längtar redan tillbaka. Det är så härligt med sol och värme. Jag kan inte få nog av solen! Idag har det regnat och färgskalan ute är grå-vit, till skillnad från Gran Canaria där färgskalan var blå - grön - cerise. Nu är det bara och gilla läget och njuta av alla semesterbilderna och tänka att det är faktiskt inte långt kvar till våren :) Längtar så!

Hoppas ni haft en skön helg. Vi har varit i huset och tagit lite beslut om belysning bland annat. Det är inte lätt men jag hoppas det blir bra. Nu är det inte många beslut kvar att ta och det känns så skönt. I veckan kommer ett litet hus inlägg. Det går framåt ska ni se! Roligt!

Ha en skön söndagskväll!
Kram Josefine

2 kommentarer:

  1. Söta Ida! Mamma upp i dan. Fina bilder!
    När vädret blir bättre ska jag ta mig en härlig promenad och gå och titta på ert hus, som jag vet kommer bli hur fint som helst.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Fantastiska bilder Josefine - vilket vackert ljus och vilken snygg Bokeh i bakgrunden!! Ser ut som om Ida gillade att vara med på bild :) - hon är verkligen en skönhet precis som sin mamma :) !!
    Kramar Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine