torsdag 6 januari 2011

Nytt år och nya möjligheter ☆

Alice
Elsa
Elsa
Syskonkärlek
Ida
Ett litet livstecken från mig.
Vi har det oförskämt bra här på Gran Canaria. Fint väder med bad och sol. Barnens farmor och farfar har en fantastisk fin bungalow i San Augustin. Här tillbringar vi våra dagar just nu. Första dagen här så träffade barnen sina kompisar som vi träffade här förra året och de leker hela dagarna. De springer runt här i området och utforskar nya områden. Barnen har det bra och då har vi det bra :) Det här var en välbehövlig paus för oss. Vi slappar och njuter. Jag har även jobbat lite med nya projekt som ni snart kommer att få se. Så kul när man får NY energi!!!

Här ser ni lite semesterbilder på barnen.

Hoppas ni alla har det bra! Nu kommer ni höra från mig lite oftare ;)

3 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder på fina barn - utstrålar verkligen semester.

    Skönt för er med solljus och återhämtning.

    Ha det nu gott framöver och lyckat till med kommande projekt.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt ni har haft det! Ja man längtar efter värme, sol och underbara sommarkvällar.
    Spännande med projekt, ska bli kul att se. Lycka till!

    Kram från mig

    SvaraRadera
  3. o så härligt det låter. vill också åka iväg en sväng till solen. Må gott och bada för mig med.

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine