onsdag 19 januari 2011

Best friends ♡

Tänker tillbaka på solen och värmen. Livet är så lätt att leva i sommarsol. Här hemma är det sjukstuga. Ida fick jag hämta i måndags eftersom hon kräktes i skolan. Jag var helt deckad i går och låg i sängen hela dagen. Idag är vi alla på benen igen men väldigt slöa. Jag hoppas naturligtvis att det inte smittas till någon annan i familjen. Nu vill vi vara friska! Elsa, ja hon kämpar på. Nu har hon tagit bort gipset och får gå på foten. Men hon vill inte. Vi försöker träna på och gå. Men hon säger att det fortfarande gör ont. Stackarn, jag längtar efter vår hoppiga springiga Elsa ♡.

Längtar även tillbaka till Gran Canaria. Från den dagen vi kom lärde tjejerna känna varandra. Sedan var de oskiljaktiga i två veckor. Efter frukost gick de till varandra och sedan lekte de hela dagarna. Det var inte alltid lätt att göra egna utflykter bara familjen. De hade verkligen roligt ihop. Vi hoppas att vi kan komma tillbaka nästa år. Vi hoppas naturligtvis att våra vänner också bestämmer sig för en vintersemester i San Augustin på Gran Canaria.
Vänner
Hanna
Ida
Julina

Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine