onsdag 7 april 2010

Vårtecken



Idag har vi varit ute hela dagen. Det känns i kinderna nu på kvällen :) Vi träffade våra kompisar nere på stranden där vi hade premiär-piknick. Så härligt! Det märktes att barnen också hade mysigt. De sprang omkring och lekte och hann nästan inte med fikan :o som alltid annars brukar vara så viktigt. Sedan gick vi hem till oss och fortsatte leka. Det är verkligen så mycket roligare nu när våren närmar sig. Våra grannar har så vackra stora snödroppar så jag kände att jag bara måste fota dem ;) Jag ska hålla ögonen öppna efter dessa snödroppelökar i höst för jag tycker de är så vackra.

2 kommentarer:

  1. Åh vad fin den är, visst är det härligt med alla vårblommor som kommer, man blir liksom kär i allt och alla ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket fint foto! Härligt med lite vårkänningar.

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine