torsdag 1 april 2010

Glad Påsk



Direkt på morgonen när mina små tjejer vaknade var de mycket glada och förväntansfulla. Idag skulle de klä ut sig till påskkäringar på dagis. Ååå vad roligt!!! De hade dagen innan lagt fram sitt förkläde och sjalett. Det var också viktigt att måla naglarna fina ;) Sedan letade de bland mitt smink vad som skulle passa bra som påskkäringsmink. Denna bilden tog jag snabbt i morse innan dagis. Det gäller att vara snabb för man får inte många chanser. De fina påskkycklingarna och gladpåsk-hälsningen har jag fått att Petra som har bloggen Petrified in pink.

2 kommentarer:

  1. Hej! Åh vilken härlig bild! Min lilla skrutta ville inte vara påskkäring, hon gick utklädd till Pippi istället på påskmaskeraden på dagis.

    Glad Påsk på dig och tack för hälsningen inne hos mig! Kul att du hittat in till mig.

    kram

    SvaraRadera
  2. Vilka söta påskkärringar!
    Kram Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine