måndag 12 april 2010

Fotomässa


Igår hade jag en fantastisk dag tillsammans med vänner som delar mitt stora intresse för FOTO. Johanna min fina vän har också en fotoblogg som som ni får kika in hos. Vi var där när de öppnade och var nästan sist ut :) Det var en mycket inspirerande mässa med mycket tips och idéer. Jag hittade bla en reflexskärm som jag ska ha vid mina planerade bröllop framöver. I helgen har vi också firat vår lilla kusin Nils som fyllde 1år. Lina min kära syster hade köpt ett helt fång med rosa rosor. Helt underbara!

3 kommentarer:

  1. En helt underbart härlig bild, liksom övriga fina bilder på din blogg.

    /N

    SvaraRadera
  2. Härlig bild och så fint softad i kanterna - riktigt romantisk känsla! Verkligen supermysigt på Fotomässan igår! Massor med Kramar Johanna

    SvaraRadera
  3. härligt foto!! och grymrt snygg header du fixat!

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine