tisdag 20 april 2010

Elsa ♥


Vår lilla busiga Elsa . I helgen lekte Alice och Elsa med Nellie. De var upp på ovanvåningen och allt var så tyst. Det är kanske då man ska gå upp och kolla vad de gör. Men jag var kvar här nere och tänkte "vad roligt att de leker så bra alla tre". Efter en stund kommer Alice ner och viska till mig att Nellie och Elsa klipper håret... oj då. Jag gick upp och tittade. På golvet låg det lite brunt hår och mycket ljust hår. Undra vem som hade klippt sig mest... Vår lilla Elsa har klippt av sig sin lugg som vi länge har sparat ut och dagen efter såg jag att hon även klippt håret precis över ena örat... precis vid hårbotten. Så nu får vi åka till frisören och klippa en kort page ;) Just då tycker man det är tråkigt men det var tur de inte gjorde illa sig och håret växer ju faktiskt ut... även om det tar lång tid.

När jag tog detta kortet har jag använt mig av min nya reflexskärm (vita sidan). Fotot har jag tagit i motljus.

5 kommentarer:

  1. Hon ser väldigt glad ut i sin nya frisyr! Så bra det blev med reflexskärmen är det fotat utomhus eller inomhus och hur har du fått bakgrunden så vit? Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag står inne och fotar i kvällsljus. Hon står mot fönstret och Ida håller reflexskärmen. Jag har fotan med mitt macro. Sedan blev det vit bakgrund. Jag har inte redigerat bakgrunden vit.
    Kram Josefine

    SvaraRadera
  3. Super fint kort!

    Kram "Lotta"

    SvaraRadera
  4. Elsa ser ut att vara en alldeles förtjusande liten dam, med eller utan lugg *skratt*. Jättefint porträtt av en härlig tjej!

    SvaraRadera
  5. ha,ha.. jaa tänk va de kan... men inte är det roligt heller när de klipper sig själva.. storebror här hemma klippte lilla syster i höstast ush va arg ja va;)

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine