torsdag 8 juli 2010

Semester

I tisdags bar det av. Bilen var helt fullpackad. Kläder, badkläder, handdukar, kubb, strandtennis, golfklubbor, bollar, pysselgrejer, lakan, solkräm, ja allt vad man kan tänkas behöva på sin semester. Jag förstår inte varför man ska packa så mycket varje gång, men det spelar nog ingen roll om vi är borta en vecka eller tre det blir lika mycket packning ändå. Vi har hyrt en stuga i Stockholms skärgård lång bort ifrån både grannar och affärer. Så fort vi kom fram kände jag hur man släppte alla måstegrejer hemma. Så skönt! Vi bor här tilsammans med mamma och pappa, min bror och hans sambo och det är så mysigt. I går kom Karins föräldrar på besök med sin båt och gissa om tjejerna blev förtjusta i både båten och Eva och Lasse :) Vi tog båten till Nynäshamn och köpte glass. Idag har vi bara myst vid stugan med bad och en liten båttur till. I kväll testade vi den vedeldade bastun. Tjejerna tyckte det var toppen nu fick de även se sin pappa bada. Ja, vi har det så bra man kan ha det på sin semester! Tyvärr så kan jag inte lägga ut några bilder härifrån men de kommer nästa vecka!!!

3 kommentarer:

  1. Hej din lilla natt uggla. =) Låter som om ni har det riktigt skönt. Själv är jag barnvakt åt min mans kusin från USA. Han är bara 40 år men endå. ?
    Vi har lite olika åsikter om saker och ting så det är lite påfrestande att vara tillsammans hela tiden. Särskilt då min man jobbar hela dagarna. Men samtidigt är det kul att träffa honom. Men att slappna av helt och hållet har jag svårt att göra just nu. Det låter helt fantastiskt där ni är nu. Vilket guldställe. Å du vilka fina foton du hade tagit av tjejerna vid badet i deras röda baddräkter. Passade så fint med dem mot allt det blåa. Supersnyggt. kram på dig och ha det så skönt.

    SvaraRadera
  2. Låter sköööönt! :)

    Varma sommarhälsningar.

    SvaraRadera
  3. mysigt! Hoppas ni får det underbart <3

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine