fredag 9 juli 2010

Härliga sommardagar

Det är härligt att vakna på morgonen och ha en helt tom dag framför sig. Barnen leker med varandra och hittar på fantasilekar med det som finns här. Elsa har flera gånger idag sagt att Ida och Alice är hennes bästisar... när man hör sådant så bara smälter man som förälder.

Idag spelade vi några parti kubb. Jag och Elsa mot Calle och Alice. Det roliga var att Elsa fick ner fler kubbar än jag. Jag vet inte om det är Elsa som är otroligt bra eller... ;)

Det vi har mycket av just nu är tid... och vad lyxigt det känns. Tid med barnen är hur mycket värt som helst. Jag gör gärna om det här nästa år igen :)

Dagen avslutade jag med en löparrunda och hopp i havet och sedan blev det lite vedeldad bastu med hela familjen. Detta är livet :)

2 kommentarer:

  1. Kikar in här ibland. För du har så fina bilder. För att inte tala om dina tjejer! Njut av semestern och vädret. Det slår nog alla rekord här i stockholm just nu.
    s

    SvaraRadera
  2. Låter som ni har det härligt =) ! Här är soldis idag och vi ska till stranden alldeles snart ! Kramar till hela familjen - Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine