torsdag 29 juli 2010

Hortensia

Hotensia
Hotensia

13 kommentarer:

  1. Sååå vackert!
    Underbara bilder!
    Ha en bra dag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Så vackra färger det var på bilderna. Bra foton på vackra blommor.

    SvaraRadera
  3. Fin bild på en underbar blomma.
    Ha en skön torsdag;-)

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra nyanser, av den fina blomman. Härlig bild. Har aldrig vågat köpa en Hortensia, skulle väl vissna i mina händer snabbt.
    Fast i nya lägenheten har mina enkla blommor frodas till min förvåning, än så länge.
    Ha det så gott. //Kram Lissen

    SvaraRadera
  5. Hiya Josefine

    What lovely purple, lilac and blues.
    My Hydrangeas are only white.

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder av hortensian!

    SvaraRadera
  7. Fantastisk næsten drømmeagtigt :-)

    SvaraRadera
  8. Vackra foton med vackra färger!

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder, så mjuka fina färgtoner...
    Harmoniska att titta på..ljuvligt.
    Ha en mysig dag.
    /Helena

    SvaraRadera
  10. Riktigt härliga färger på hortensiorna! Snyggt fotat!

    SvaraRadera
  11. Underbara pastellfärger på Hortensian. Min utebuske blommar inte ännu. Ha de gott. Anita

    SvaraRadera
  12. Helt underbara bilder Josefine!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  13. Jag har planterat om mina hortensior så vi får se om dom tar sig. Dom trivdes inte på förra stället. Dom är ju bara SÅ vackra!!!!

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine