lördag 24 juli 2010

Porträttbilder i sädesfälten

I går tog vi en liten dagsutflykt söderut. Stannade till på Teddykompaniet i Båstad där barnen fick köpa varsin nalle. Vi åkte vidare till världens mysigaste fik, Flickorna på skäret. Det kan jag verkligen rekommendera. Det finns plats för barnen att springa och leka i en mysig gammaldags miljö. Målet för dagen var ett besök oss min syster i Helsingborg. På väg dit såg jag dessa fina sädesfält. Jag kände att här måste vi bara stanna och ta lite bilder. Här kommer några av bilderna!
Elsa
Ida & Elsa
Ida
Alice
Elsa
Elsa

9 kommentarer:

  1. åå så fina bilder på dina tjejer!!jag och maybemej sitter här och beundrar dina foton:) kram på dig från oss

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder på underbara flickor! <3

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder! Går ni bara ut på ett fält så där? Jag vill verkligen fota på ett sånt fint fält men har aldrig vågat gå ut ifall de skulle komma någon arg bonde.... Man kanske förstör om man går där. Kram

    SvaraRadera
  4. Nydelige bilder av skjønne jenter!

    SvaraRadera
  5. Underbara foton på dina söta tjejer :)
    Vi har kompisar som bor i Båstad, så där är vi och hälsar på då och då. Det är ju så himla fint där.
    Kram Therese

    SvaraRadera
  6. Åh vilka fina porträtt du tagit Josefine!

    SvaraRadera
  7. Helt underbara bilder Josefine!
    Har också vart och fotat barnen bland fälten, det är så vackert!

    Kram Johanna Majkvist

    SvaraRadera
  8. Så glad jeg er for at jeg fant bloggen din. Du tar de mest fantastiske bilder :))

    SvaraRadera
  9. Fantastiska bilder!!!!! Så levande och SÅ vackra!!! Mvh Susanne

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine