tisdag 20 juli 2010

Lovely moments

Lovely moments
" du är min bästis, Alice!" Det var de orden Elsa sa precis före jag tog detta kortet. Då smälter man som förälder :) Tyvärr är det inte alltid så utan det är lite småbråk då och då. Vi som har tre tjejer ganska tätt (skiljer 3,5år mellan äldsta och yngsta) upplever att Alice som är mellanbarn kommer lite i kläm. Hon kivas både med Ida och Elsa. Då är det skönt att dela upp dem ibland för att få lite mer tid med bara ett barn. Men visst är det härligt när de leker och är bästisar! Vad har ni för erfarenhet av syskonkärlek/syskonbråk?

3 kommentarer:

  1. O vilka underbara tjejer! Min son har ju tyvärr inga syskon och de sörjer jag verkligen. Det skiljer 5 år mellan mig och min syster så vi har aldrig haft speciellt roligt ihop förutom nu. Idag har vi varit ute och fotat hela dagen tillsammans. Kram

    SvaraRadera
  2. åh, vilket härligt foto!

    SvaraRadera
  3. Vilket helt underbart foto - tja du vet ju hur det är hos oss ;) - antingen vilt slagsmål eller bästa vänner :)
    Just nu är vi på Gotland och det regnar men är ganska skönt efter SuperDunderHettan som varit - ska in till Visby och kika runt om en liten stund !
    Massor med Kramar Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine