onsdag 25 maj 2011

Vårt kök

Kök

Go kväll alla vänner!

Nu börjar äntligen köket bli färdigt. Handtag och fläkten är på plats nu och i morgon kommer vår kära elektriker och kopplar in den. Så nu kan vi börja steka pannkakor igen. Jag älskar den råa uppmurade fondväggen i vår matplats. Den ger både värme och karaktär till rummet. Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha bakom spisen. Måste nog ta tag i det snarast. Ni kanske har några förslag?

Kök
Matplats
Matplats

Idag har det varit många surfare ute i blåsten. Men jag hoppas att det mojnar till i morgon så det blir bättre fotograferingsväder.

Ha en mysig kväll allihop!
Kramar Josefine

2 kommentarer:

  1. Herrejisses vad fint, vackert och mysigt!!!

    SvaraRadera
  2. Ser fantastiskt vackert ut, vilket ljus & rymd ni har i ert nya hus!!!

    Kram

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine