söndag 22 maj 2011

Naturen smittar av sig inne

Vardagsrum

Go kväll allesammans!
Är det fler än jag som känner att man vill ändra sin inredning efter årstid. Jag känner att naturen smittar av sig på inredningen. Just nu är det mycket lila nyanser ute. Tänk på alla vackra Syréner och Strandtrift till exempel. Jag älskar verkligen den lila/rosa färgen. I mitt fall har jag bara bytt färg på kuddarna i soffan.

Inredningen går sakta men säkert framåt men det tar tid... I helgen har vi börjat montera våra garderobsstommar och jag hoppas att det blir färdigt i veckan. Jag längtar efter att få lägga in alla kläder i garderoberna och inte ha dem utspridda i lådor i huset.

Denna bloggen kommer jag ha kvar men den kommer vara mer inriktad på huset, inredning, trädgård och vår vardag. På min hemsida/fotoblogg josefinebergqvist.se kommer jag visa bilder från mina olika jobb.

Ha en underbar kväll!
Kram Josefine

2 kommentarer:

  1. så härlig bild du har som blogghuvud. och din nya sida är ju sååå fin.. Ja visst är det härligt med alla blommor som har kommit. helt underbart.

    jag har v33 och 34 kvar att hyra ut.. vilken vecka funderar ni på. ?
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag missat mkt här inne hos dej. Har varit slarvig med min mina kommentarer på sista tiden. MEn tiden räcker inte till ibland. Har tappat mitt bloggande lite med. Vad härligt att se din nya blogg, så somrig och fin :) Härligt att se att du mår bra. Så fint ni har det.
    Massa kramar..!!!
    /Helena

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine