onsdag 4 maj 2011

I´m back!

Trädgården
Trädgården
Hejsan alla bloggvänner!
Det har varit några veckor med mycket funderingar för mig. Livet är skört. Man tar ofta allt för givet, att det ska vara som det alltid har varit. Men rätt som det är händer det saker helt oväntat som vänder upp och ner på hela tillvaron. Det har varit lite upp och ner några veckor och därför har jag inte prioriterat bloggningen. Men nu hoppas jag på bättre tider!

I går fick vi bredband så nu känns allt nästa som vanligt igen. Fast nu sitter jag och tittar ut över havet och kossorna istället. En fantastiskt vy! I helgen hade vi goda vänner och årets greenkeeper här (och en liten greenkeeper på väg). De jobbades på för fullt och killarna rullade ut 80 kvm gräs. Så häftigt! På morgonen var det jordtäckt och på eftermiddagen hjulade tjejerna på gräsmattan. Jag kommer visa mer av restultatet när det har vuxit till sig. Nu i fortsättningen kommer jag uppdatera bloggen oftare.

Jag önskar er alla en härlig onsdag!
Kramar Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine