måndag 16 maj 2011

Det doftar underbart!

Liljekonvalj
Liljekonvalj
Liljekonvalj
Hejsan alla goa vänner!
Det känns som en härlig start på veckan. I går fick jag en underbar bukett med Liljekonvaljer av min kära mamma. En underbar doft sprider sig i köket. Härligt!

Vi börjar komma i fas i vårt hus. Så snart kommer jag visa mer bilder. Nu är nästan allt färdigt och vi är så nöjda med allt. Nu börjar även fotojobben trilla in och det känns så roligt att få hålla på med det jag älskar. Både barn och bröllopsfotograferingar. Kul!

Under våren har jag även jobbat med min professionella hemsida/blogg och nu är den nästan färdig. Prislistan är snart klar. Är ni intresserade så skicka mig förfrågan på mail. Kika gärna in på josefinebergqvist.se

Nu önskar jag er en fantastisk start på veckan!
Kramar Josefine

1 kommentar:

  1. Vad kul att du oxå startat eget som fotograf!!! Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine