söndag 29 maj 2011

Sötaste Wilhelm ♥

Wilhelm

Go kväll alla fina mammor!

Det har varit en mysig mamma-dag idag. Jag blev firad av alla mina älsklingar i sängen med paket och kramar. Sedan en låååång frukost med massor av frukt, gröt, ägg och latte. Barnen har lärt sig göra latte så de passade upp mig. Sedan bar det av till Wapnö Slott där vi åt morsdagmiddag. Vi fick beställa in mer både potatis och rostbiff till barnen så det var verkligen gott betyg.

Här ser ni en bild på finaste Wilhelm. Ett härligt gladkort! Fler bilder kommer jag lägga ut på min fotoblogg så kika gärna in där.

Ha nu en fortsatt mysig kväll alla goa fina mammor!
Kramar Josefine

1 kommentar:

  1. Såå söt liten grabb !!!

    Härligt väder idag !

    Kramar Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine