måndag 8 november 2010

This is where I live ♡

Rödskär
Ibland måste man bara stanna upp och tänka. Vad är det som betyder mycket för mig? Min familj betyder så mycket för mig. Så mycket så jag kan tänka mig att göra allt för dem och det gör jag. Men jag har glömt mig själv. Nu har jag börjat på Hot Yoga och helt plötsligt så mår jag så mycket bättre och känner att jag har mer kraft och energi både till mig själv och min fina familj.

I går tog vi en promenad runt hörnet där vi bor. Tänk att vi har allt detta vackra bara ett stenkast härifrån. Vi har bott här i sju år nu och det känns fortfarande exotiskt för mig. Helt fantastiskt. När vi hade gått en liten stund så fick vi syn på ett sjörövarskepp och en kort stund senare hittade vi några skatter ;) Det är ganska lätt att roa barnen. Med lite godis i handen började barnen leka och vi kunde ta en kopp kaffe och njuta av den fina utsikten. Snart kom barnen och undrade om vi kunde köpa från deras sten affär :)) det är ingen brist på deras fantasi :)

En skön dag som vi kommer komma ihåg länge
Rödskär
Rödskär
Rödskär
Alice
Elsa
Ida
hjärta
Hoppas ni får en skön dag allihop!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin liten berättelse. Visst är det viktigt att vara här och nu och bara leva. Skönt att ni fick en sån dag igår. Och härliga bilder! Vart är det ni bor någonstans?

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen otroligt veckert! Och va spännande att hitta ett sjörövarskepp när man är ute på promenad. Kram

    SvaraRadera
  3. Å vad härligt ni måste ha haft det. Det har ju varit många fina dagar de senaste veckorna. Visst är det underbart att bo vid havet. Jag njuter varje dag. =) Kul att du gillar mina foton. Jag har fastnat i någon soft period just nu. Kanske för att man vill ha lite värme i fotona nu när det är kallt ute.. ja vad vet jag. kram

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine