lördag 6 november 2010

Huset

Godmorgon alla bloggvänner!
Här kommer lite uppdaterade bilder av vårt hus. Nu är taket på och pappen på plats. De har också reglat upp garaget. Nästa vecka kommer plåtslagaren och lägger zinken på taket och vi väntar våra fönster. Ska bli sååå spännande. Det är fortfarande många val som jag måste besluta om. Men det är inte alltid så lätt... kakel i badrummen.... fastställa köket....välja blandare m.m. det är många beslut och många beslut vet jag att jag inte kan ändra på måååånga år... Men nu är jag nära ;)
Utsikt
Utsikt från andra våning
Huset
Huset

Önskar er alla en skön söndag!


3 kommentarer:

  1. Det ser redan väldigt fint ut - kommer bli en pärla! Vilken fantastisk helg det har varit - hoppas vi syns på HotYogan :)
    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Josefine!
    Vilken utsikt från huset, det kommer att bli ett kanonhus, Lycka till/kram Eva

    SvaraRadera
  3. Men vilken utsikt ni har! Hoppas på att vi får se flera bilder från huset i framtiden. De är så spännande att följa. Kan tänka mig att de är svårt att välja men de kommer bli så fint! Kram

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine