fredag 19 november 2010

Så här ser det ut nu

Huset
Köksfönster
Vårt köksfönster.
Huset
Det går framåt med bygget av vårt hus. Nu är alla fönster på plats. Nästa vecka kommer skjutpartierna sättas in. Det ska verkligen bli spännande! Zinken på taket har de börjat lägga på. Nu syns det inte riktigt lika tydligt vad som händer varje vecka. Men så här såg det ut förra veckan.

Just nu är snickarna på övervåningen och börjar regla upp väggar och förbereda för isoleringen som kommer sprutas in i väggarna. Jag velar fortfarande lite med de sista valen men jag måste bestämma mig i helgen. Lite svårt men nu måste vi besluta allt.

Det pirrar lite i magen när jag kommer till huset och tittar till det. Det är lite svårt att tänka att vi kommer bo här i april. Vi längtar så men det är ju inte långt kvar!

Nu längtar jag till fredagsmyset och idol.

Ha en mysig fredag allihop!

3 kommentarer:

  1. Här rullar det på ser jag :)
    Härligt! Ser bra ut. Kan tänka mej att du längtar.
    Ha en mysig helg.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg jag hittade idag!! Du tar jätte vackra bilder :o)
    Huset blir verkligen jätte fint!

    Mvh
    Mia Werner (Ulf fru Etikhus)

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine