tisdag 16 november 2010

Lycka ♡

Lycka
Jag fick frågan om jag ville ställa ut några bilder på Hem och villa mässan i Göteborg för någon vecka sedan. De skulle egentligen ställa ut sängar men ville fånga människors uppmärksamhet genom bilder på väggen över sängen. Det här var en av bilderna som fanns på väggen. Och många stannade till och tittade extra noga. Vilket var fantastiskt kul. Vi kommer förmodligen fortsätta vårt samarbete framöver. Tyvärr kunde jag inte vara med på mässan så därför har jag inga bilder därifrån. Men med denna bilder råder inget tvivel om vilken känsla jag vill förmedla - LYCKA!

5 kommentarer:

  1. Men gud vad roligt Josefine!
    Det är en fantastiskt härlig bild, absolut LYCKA!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Väldigt lyckad bild Josefine! Bra jobbat.

    Så fint, så fint...

    Soliga hälsningar!

    SvaraRadera
  3. Men åh va roligt - så kul att få visa upp sina bilder !!! Den här är helt underbar!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Underbar bild! så fantastiskt bra fångat.

    SvaraRadera
  5. Grattis till att du fått ställa ut bilden, bara det måste vara en härlig känsla!

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine