söndag 31 oktober 2010

Scrap och stämpelmässa

Scrap och stämpelmässa
Idag har vi pysslat jag och tjejerna. Så roligt! Det var länge sedan jag satt ner och verkligen tyckte det var roligt att pyssla. Tjejerna tyckte det var sååå mysigt när mamma verkligen satt ner en lååång stund.

I lördags var jag på scrap och stämpelmässan i Göteborg. Där träffade jag också finaste Annemaj som har bloggen Mejby mej. Vi har följt varandras bloggar ett tag nu och det känns som vi redan känner varandra, men vi träffades på riktigt först i går ;) Annemaj hade också med sig sin söta son Albin och en god vän till henne, Malin. Carina som har bloggen Ingfing var också där med hennes söner. Tänk vad roligt att lära känna nya människor genom sin blogg!!! Det var himla mysigt och jag gör gärna om detta!!!

På mässan köpte jag dessa fina stämplar. Jag köpte också helt fantastiska pennor att måla stämplarna med. Så härliga att måla med. Barnen märkte stor skillnad mot när de målade med sina vanliga tuschpennor. Så nu kommer vi pyssla mycket på höstlovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine