torsdag 21 oktober 2010

Ny overall!

Alice
Alice
Elsa
Elsa
Elsa
I dag blev det premiär för den nya overallen! Jag beställde den via nätet i tisdags och i onsdags kunde jag hämta den. Det är vad jag kallar snabb leverans!!! När vi kom till dagis började det snöa! Barnen tyckte det var så häftigt! Jag tycker nog att snön kan vänta lite till. Eller vad tycker ni? Elsa blev lite trött på mig när jag ville fota henne, man kan riktigt se i hennes ögon vad hon tänker ;)

En härlig kväll önskar jag er!


5 kommentarer:

  1. Vilka färgglada flickor..så fina:)
    Jasså, snön kom till er före oss i norr.
    Men den brukar ju bara komma på snabb visit hos er, här stannar den betydligt längre:)
    Kram/Carina

    SvaraRadera
  2. jamen fy vilket väder. Det stormar ordentligt här vill jag lova. Min man skullle ut och tra tinor men de fick vända. tack och lov. Förra pappan som bodde i det här huset innan oss dog i hummer fisket.... så min man får allt hålla sig i skinnet då det gäller hummer fisket... vilka fina overaller. Är det svårt att hitta 3 olik till tjejerna. Jag tycker det är svårt att hitta 2 snygga som inte är för lika eller olika till mina killar. =) kram påd dig. Du för den delen... vill du att vi ska bestämma att vi ska ses på mässan om 2 v? det vore kul att se dig och tipsy tessie mm. kram

    SvaraRadera
  3. Lördag funkar bäst för mig med. Mitt telnr är 0707175569 kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det inte ringer en massa dårar nu. =)

    SvaraRadera
  5. Såå fina - de är så härliga färger på dessa overaller. Killarna kan ha sina från förra året så det blir nog byxor och jacka till dem som extra.
    Kramar Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine