onsdag 20 oktober 2010

Pyjamasparty

Kalas
I fredags hade Ida pyjamasparty tillsammans med hennes vänner Filippa och Mira. Så lyckat det var. Det var första pyjamaspartyt för alla. Vi började kalaset med Tacosbuffé. Sedan var det lite lekar som smak och lukt lek, musikstop och gosssedjurs race. Därefter var det glass och maränger. Vi avslutade kalaset med att de fick leta upp sin godispåse ute i mörkret. Lite läskigt och spännande :) Där gick 14 fnittriga tjejer med var sin ficklampa ute i mörkret och letade efter sin godispåse. En rolig syn kan jag lova.
Kalas
Kalasbarn
Maränger
Tårta

En härlig torsdag önskar jag er alla!

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder. Underbara färger I like:)

    SvaraRadera
  2. Men så mysigt....sov de över allihop?? Härliga bilder - så fina färger!

    Sitter med Lightroom nu - äntligen - gud vilket underbart program - sitter och taggar mina ca 5000 bilder (som jag tagit i raw sen i april) en hel del bilder ska bort men ändå!!!

    Massor med Kramar
    Johanna

    SvaraRadera
  3. Åhh vad mysigt det ser ut! Får mig att vilja ha pyamasparty! :)

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine