onsdag 6 oktober 2010

Ensam och stolt

Kalla_7403
Fler trädgårdsbilder. Var och fotade en vacker trädgård med många små rum. I dammen stod denna ståtliga Kalla ensam men stolt. Den lyste som en sol. Man kan fortfarande hitta små gildklimpar ute i naturen. Jag kan inte riktigt släppa taget om sensommaren. Tycker det är skönt med några ljumma dagar till. Nu ska jag krypa ner i vår säng tillsammans med mina tjejer. Nu är vi tjejer ensamma några dagar. Vi längtar naturligtvis efter vår goa pappa.

Ha en skön torsdag!

8 kommentarer:

  1. Den kallan ser verkligen stolt ut, och ett fint foto fick du på den.
    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  2. Så stolt hållning skulle man ha lite av!
    Vacker blomma!

    En fin dag, önskar jag dej.//Lissen

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Vilken härlig blogg du har, såå fina foton.
    Jag hittade igen dig via Lissen`s blogg.
    Har suttit och kollat hos dig en bra stund nu:)
    Måste medge att det blev extra intressant när jag såg att du bor i Varberg....min älskade sommarstad.
    Har tillbringat många sommrar i Varberg och dess närhet...har släkt där nere.
    Själv bor jag 80 mil ifrån (Sundsvall) så det blir inte så ofta man åker ner.
    Blev så glad när jag såg att dina foton som var tagna vid havet och även några vid Fästningen:)
    Ha en bra dag!
    Kram/Carina

    SvaraRadera
  4. Så fint foto - vackert med en enda blomma ! Ha en mysig dag i regnet!!
    Kramiz Johanna

    SvaraRadera
  5. Javisst står den där ståtlig. Och säkert snyggas av dom alla. Kallan känns så lyxig, stilren och vacker. Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Åh så fint!
    Tack söta du för din fina kommentar hos mej, den värmer och ger mej glädje, TACK!
    Hoppas ni får en mysig kväll.
    Bamskekram
    /Helena

    SvaraRadera
  7. Så vackert med en ensam blomma. Fint foto.
    Ha en fin fredag.

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine