fredag 29 oktober 2010

Fotokonst

Tulpan
Tulpan
Tulpan
Blogg_inredning
Blogg_inredning_8019
Har äntligen fått upp lite fotokonst på väggen. Har fler som jag ska rama in. Av någon anledning så har jag fastnat för blommor. De är vackra och finns i mängder med vackra färger eller bara enkelt vita. Håller på och utveckla min hemsida där konstbilder kommer upp snart. Är det någon som är intresserad av att köpa dessa i ett set eller en solo bild så hör gärna av er på min mail.

Nu längtar jag efter fredagsmys!!!

4 kommentarer:

  1. superfina. verkligen. =)
    Ska bli så kul att ses i morrn. jag kommer att ta med mig min Albin har vi beslutat oss för här hemma... Jag skulle ha åkt själv i morrn men min man behöver jobba med köket om vi ska få klart det i tid till jul så jag tar med mig ett av barenen så att det blir lite lugnare här hemma.. då kan ch och min andra pöjk jobba tillsammans på köket istället. Ingfing tar med sig sin nilse också. Så du vet.. om du nu vill ta med dig nån av dina tjejer..eller allesamman så är det fritt fram. =) jag kommer att åka till ikea efter mässan. ska köpa ljus och grejer. Det är ju ett bombhot mot centrala göteborg så jag håller mig nog därifrån. kram

    SvaraRadera
  2. De är sååå fina!! Den mittersta blomman är helt magiskt! Ha en skön dag så syns vi på HotYogan ikväll :) - ska bli kul !

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder som är värd att pryda väggen.
    Har också skickat efter några bilder, som jag tror ska komma upp på väggen här hemma hos mig.

    Kramar Lissen

    SvaraRadera
  4. Så fint!! Vad du är kreativ OCH produktiv!!

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine