fredag 13 augusti 2010

Sköna fredag ♥

Rosa ros
Idag är det en stor dag. En dag som vi längtat efter länge men samtidigt har lite ångest för. Idag ska vi spika allt på ritningen. I morgon kan vi inte flytta några toaletter eller fönster eller väggar. Nu måste badrum vara badrum och sovrum vara sovrum. Vi började för ett år sedan att göra våra första skisser. Det har blivit många sena kvällar. Vi har ändrat och ändrat och ändrat... I januari fick vi bygglov! MEN nu har vi bygglov på ett helt annat hus ;) Både jag och min man vänder och vrider på allt och tror att vi kan nog komma på en ännu bättre lösning. Nu tror jag att vi har ändrat allt man kan ändra. Idag tar vi första steget vidare i vår byggprocess och det känns så skönt!!! Jag vill önska er alla en skön fredag och en mysig helg.

Kram Josefine

2 kommentarer:

  1. Underbar bild!
    Ja du, det här med att bygga hus är inte lätt. Det är så mycket man ska bestämma sig för och man vill ha grejer som man kanske inte har råd med.
    Men det kommer att bli så fint!
    Lycka till och ha en skön fredag och helg själv!

    Kram ©Johanna Majkvist 

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine