fredag 20 augusti 2010

Bröllop i morgon

Fästningen
Sitter och förbereder mig för morgondagens fotografering. Jag känner mig helladdad. Det ska bli så roligt. Var ute en sväng i dag för att dels träffa brudparet och dels kolla in omgivningen som vi tänkt och fota på. Omgivningen är inte okänd för mig. Jag har gått här så många gånger. Men man tänker lite annorlunda när man ska fotografera. Hittade många bra och mysiga ställen. Nu ser jag verkligen fram emot i morgon. Hoppas bara det inte regnar för mycket. Det får gärna vara uppehåll från 12 till 19. Önskar er samtidigt en mysig helg

4 kommentarer:

  1. Lycka till imorgon Josefine! Håller tummarna för ok väder vid västkusten - ska själv dit och försöka hitta lite tuffa fotomotiv.

    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  2. Vilken otroligt härlig blogg med underbara foton!! Tänkte passa på att meddela att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Kycka till imorgon! de kommer säkert bli jätte bra och så fina foton som du tar blir resultatet inga problem. Kram

    SvaraRadera
  4. the composition and the colours made this to a beautiful photo.

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine