tisdag 3 augusti 2010

Jacob ♥

Jacob
Jacob
Tänk vad killar och tjejer är olika. Jag fångade upp Jacob för att fota honom och började skoja med honom. För att fånga hans uppmärksamhet frågade jag om han kunde plocka en blomma. Ja, visst!!! Han plockade blomman och började direkt leka att det var en röjsåg =) Jag vet inte riktigt hur han fick den fina prästkragen att bli en röjsåg, men det var naturligtvis roligare än att bara sitta med en blomma i handen. Så det var bara att spinna vidare på det och fota på. Vilken livlig fantasi ;) Många mysiga kort blev det i alla fall ♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Herregud va kul!

    Röjsåg... :D

    SvaraRadera
  2. Vad gullig han är!
    Härliga färger.

    Ha det gott

    Kram ©Johanna Majkvist

    SvaraRadera
  3. hej. Du är så söt. =) Tack för kommentarerna hos mig. Tur att det är en ny dag i morrn och hoppas att jag är på bättre humör då. =)
    Sicken go kille. Ibland undrar man hur de tänker. =)
    Du jag är lite nyfiken. har du någon Favvoaction som du använder ofta. Jag är såld på AUTUMNLOVE ACTIONS.. som ger en rosagul ton i bilderna. Fast jag älskar att testa en massa olika. Jag har äntligen fått min nya kamera och det är i allafall roligt. Borde ge mig ut och fota lite mer den.
    kram på dig

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine