måndag 23 augusti 2010

♡ Linda & Andreas ♡

Linda & Andreas
Varje brudpar har sin egen story. Det är precis det jag vill ska komma fram när jag fotograferar. Jag kände inte Linda och Andreas för en månad sedan men efter en heldag tillsammans med detta underbara par så känns det som vi känt varandra länge. Det var helt fantastiskt att få vara med er på er deras stora dag. Det har varit mycket känslor och kärlek hela dagen. Lätt till både skratt och tårar. Lite tips har jag fått på vägen, om tårarna kommer så rabbla tyst för dig själv. Fotboll, tennis, golf, fotboll, tennis, golf... Jag vet inte om det hjälpte, eller vad säger du Anna?

Det är mycket känslor även för barnen. För en treåring är det inte lätt att förstå vad som händer när man inte kan få lika mycket uppmärksamhet som vanligt. Jag tycker detta kortet är så gulligt. Det här ögonblicket varade inte länge, strax härefter så var han glad och sprallig igen. Här kommer en liten sneak peak och jag lovar att det kommer snart många fler bilder.

7 kommentarer:

  1. Så fint foto !!! Ska bli så kul att få se fler =). Adam och Viktor får två fröknar och båda verkar superbra. Det blev klart i fredags så det var nära att även de fick börja utan lärare. Hoppas det löser sig riktigt bra för Idas klass oxå - man tycker ju att sånt här borde vara fixat i god tid.
    Kram i blåsten !
    Johanna

    SvaraRadera
  2. Toppenfin bild Josefine!

    Tänkte på dig på lördagsmorgonen för då var det fullkomligt ösregn här, och vi ställde in resan till Västkusten.
    Hur gick det med regnet? Var det bättre i Varberg tro?

    Ser fram emot fler bilder/Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Underbar bild, riktigt snyggt fotat. Och den berättelsen om den lille pojken gjorde så det blev extra känsla i bilden.
    Gillar din redigering och gillar den annorlunda vinkeln du tagit fotot i.
    5 stjärnor från mej, plus en extra i guld :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar bild! De ger verkligen känsla när man ser lillkillen i bakgrunden. Ser fram emot flera bilder. Kram

    SvaraRadera
  5. Eric i ett nötskal...eller... Mycket fin bild. Vill se mer. En superrolig fest blev det. Var länge sen jag dansade så mycket.

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Så fin bild på brudparet, gulligt med barnet i bakgrunden.
    Ha det gott

    Kram Johanna Majkvist

    SvaraRadera
  7. Hej Josefine!
    Vilken fin bild! Jag tycker att du lyckats fånga Eric med...
    Läntar sååå efter att få se de andra bilderna.

    Kram Linda

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine