måndag 9 augusti 2010

♡ Elsa ♡

Elsa♡
Elsa♡
Elsa är rolig. När jag frågar mina största tjejer om jag får ta kort på dem så blir det oftas, "nej inte nu igen". Då ställer Elsa upp :) och hon gör det mer än gärna. Verkar som hon tycker det är kul!!! Det här var på seneftermiddagen efter Äventyrslandet i Halmstad och efter en stor glass på Riccardos glassbutik som ligger i Möllegård strax utanför Halmstad. Är ni i Halmstad är det verkligen värt ett besök. De har den godaste glassen som ligger i en fantastisk miljö.
Min bloggvän Annemaj som har den mysiga bloggen Maybe* mej har visat mig var jag hittar de fina hjärtanen. Tack min vän!

3 kommentarer:

  1. Vad fin hon är! Ja det är inte självklart att barnen vill ställa upp som modeller allltid.
    Ja hur får man tag på dom hjärtanen?Dom är så himla söta

    Ha det gott i regnet
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja, sonen här springer sin väg oftast när jag kommer med kameran. Eller gör nån ful grimas, så ta tillvara på lilltjejens modellande...

    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Tack - så glad jag blir! :)

    Hoppas att din vecka blir bra.

    SoF

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine