tisdag 5 april 2011

Vår trädgård

Trädgård
Muren
Trädgård
Trädgård

Go´kväll alla fina!

Den senaste veckan har vi varit fullt upptagna med att flytta ut ur vårt hus. Inte visste jag att vi hade så mycket grejer... I söndags städade vi ur det sista (nu har vi bara lite kvar i garaget och friggeboden ;)) i huset och det var många sista lass med bilen. Nu känner jag mig helt tom. Det har varit en lång process. Först städa ur huset för att det ska se snyggt ut inför försäljning. Sedan flytta ur alla saker samtidigt som vi håller på och bygger hus. Plus att det vardagliga livet ska fungera. Nu är det i alla fall skönt att ett delmål är uppnått. Nu kan vi bara fokusera på vårt nya hus. Vi bor fortfarande i Ingemarsons stuga och det är så mysigt. Vi kommer inte att flytta in förrän huset är helt färdigt invändigt. Men vi har flyttat in våra möbler och börjar ställa ordning allt. Ni kommer att få se bilder senare.

Här har ni några bilder från vår trädgård som vi börjat med. Magnus Sivertsson har byggt vår fina stenmur. Han hjäper oss även med stensättningar runt om huset. Matjorden är på plats. Så snart har vi en fin gräsmatta här. Trädäcket är på G!
Vi är med hela tiden när trädgården börjar ta form. Det är inte lätt att bestämma från början hur allt ska vara, utan det får växa fram.

Nu längtar jag tills vi flyttar in i vårt hus och jag får mer tid för mitt fotande. Hör gärna av er om ni vill att jag ska fota er. Familjen, barnen eller er stora dag. Jag älskar verkligen mitt jobb! Jag kommer gärna hem till er och fotar eller också träffas vi på er favoritplats. Mina bilder är spontana och jag vill förmedla känsla och glädje.


Ni når mig på: josefine@josefineb.se

Ha en fortsatt mysig kväll!
Kramar Josefine

1 kommentar:

  1. Hoppas att flytten går framåt, och att ni kommer att trivas bra i ert nya hem!!

    Kram♥

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine