onsdag 13 april 2011

Inget är viktigt...

...om inte sina nära och kära är friska. Nu pratar jag inte om kräksjuka, influensa eller vattenkoppor utan Cancer... För en vecka sedan ringde min kära mamma och det samtalet glömmer jag aldrig. Idag tänker jag på henne då hon ska göra datorgrafi. Men det är först efter operationer som man kan säga något om framtiden. Lång väntan. Jag försöker ändå tänka positivt. Det finns så bra behandling i dag. Jag hoppas allt kommer bli som vanligt igen.

Kram Josefine

5 kommentarer:

  1. Förstår dig precis, svärmor blev opererad i höstas, det var en tuff period, med många tårar, men lyckligtvis blev allt bra och hon är nu frisk.

    Stora styrkekramar till ER♥

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig Josefine! <3 Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Jag tänker på dig, jag hoppas att allt går åt rätt håll och att det blir positiva besked.
    Kram till dig och din mamma

    SvaraRadera
  4. Tänker på er och hoppas att allt går vägen. Kram

    SvaraRadera
  5. Tänker på dig Josefine!
    Vet precis vad du går igenom, har varit
    där själv med min bästa vän som blev sjuk i cancer!!
    Ta hand om dig och din mamma!
    Massor av kramar!!

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine