onsdag 20 april 2011

Vi firar

Fira
Vi firar i dubbel bemärkelse idag. Mamma fick ett positivt besked idag. Tumören hade inte spridit sig mer i kroppen. Så förhoppningsvis så kan man få bort allt. Vi känner oss så lättade och glada! En sådan här händelse får mig att tänka till. Ta inte allt förgivet. Ta hand om varandra och njut nu!

Vi firar också att vi flyttat in i vårt hus. Så härligt! Vi kan inte gå och lägga oss på kvällarna för vi går runt här och njuter och pysslar. Det är mycket kvar som ska plockas upp och ställas i ordning. Jag har också lite kvar på listan som jag ska beställa. Men nu är vi i alla fall på plats och det får ta sin lilla tid.

Så här såg det ut tidigare ikväll. Härligt!

En stor kram till er alla. Ta hand om er!
Kram Josefine

1 kommentar:

  1. Åh vad jag är glad för er skull i dubbel bemärkelse. När det händer sådana saker lär man sig nog att ta tillvara på livet mer. Vi lär så länge vi lever. Ska bli sååå mysigt att träffas på lördag. Kram

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine