lördag 25 december 2010

På väg...

På väg
Det känns som vi är "på väg" till en ny episod. Just nu befinner vi oss mittemellan två faser. En med småbarnsfasen nästan bakom oss och den fasen vi är på väg till nu där barnen börjar bli lite större och behöver inte oss hela tiden. Detta kommer bli extra tydligt för oss eftersom vi om tre månader kommer flytta in i vårt drömhus. I efterhand kommer vi nog säga tiden före och efter huset. Jag känner att jag mentalt redan har flyttat in i nya huset. Jag vet inte hur många gånger jag har möblerat huset i huvudet. Kanske varje gång jag ska gå och lägga mig. Så tiden just nu i vårt befintliga hus är som sagt lite rörig... Men det kommer bli så mycket bättre sen. I morgon ska vi åka på semester och vi är snart på väg... Det kommer bli så skönt och välbehövligt. Så nästa gång ni hör något från mig så befinner vi oss på Kanarieöarna i sol och värme :)

Hoppas ni alla har haft en skön jul! Ha det bäst resten av året.

3 kommentarer:

  1. Vilken helt underbar bild - sånt skimmer - love it!!!
    Ses imorrn :)
    Kramar
    Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt, hoppas ni får en välbehövlig semester, efter allt slit med huset.
    Ja, förstår att du längtar..det gör jag med :) Att få se hur ni får det, riktigt spännande minsann :)
    KRAM
    /Helena

    SvaraRadera
  3. Vill bara säga gott nytt år. Kram på er. Hoppas att allt går fint med huset.

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine