måndag 20 december 2010

Jultjejer

Jultjejer
Jultjej
Just nu är det tokmycket att göra. Jag använder Elsas uttryck, tycker det är så bra. Ida frågade mig idag om vi någongång ska ta paus med huset... Kanske ett litet bevis på att vi pratar hus hela tiden. Nu ät det inte många dagar till jul och jag har en hel del kvar att göra. Hoppas verkligen att jag hinner med allt. Men det viktigaste är ju alla julklappar. Eller hur?

Hade en liten fotosession med tjejerna i helgen. Här är några foton. Julkorten ska jag hämta på tryckeriet i morgon. Hoppas de hinner fram i tid. Annars kommer de i mellandagarna. Bättre sent än aldrig, eller hur är det man brukar säga ;)

Idag har Ida varit hemma från skolan för hon har hör feber. Hoppas vi andra inte blir smittade. Vi vill vara friska till jul!

Ha en mysig måndagskväll!

4 kommentarer:

  1. Dom e bara för gulliga tjejerna!
    Får man lov att fråga vilket tryckeri du hämtar bilder ifrån?

    Hoppas Ida snart blir frisk
    Kram Johanna Majkvist

    SvaraRadera
  2. dom är så söta :)
    Har dom skrivit önskelista till tomten än?
    Hoppas ni får en mysig jul allihopa.
    KRAM
    /Helena

    SvaraRadera
  3. Vilka julfina tjejer! Otroligt söta! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka mysiga foton! Håller tummarna för att ni får vara friska!! Crimson var supersnabba på att framkalla - skickade in beställningen i fredags och igår hade jag dem i brevlådan!!!
    Kollade precis prognosen - Maspalomas - ser lovande ut :)
    Massor med julkramar!
    Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine