torsdag 2 december 2010

2 december ★

Pepparkaksbak
Jag hinner inte uppdatera min blogg så ofta just nu. Huvudet är fullt med val och nu är det definitiva val som inte går och ändra. Allt händer nu. Det är med blandade känslor, och ena sidan sååå kul att vi snart få flytta in i vårt nya hus och andra sidan stressande om man gör rätt/fel beslut. Vi får världens bästa hjälp av Etikhus som bygger vårt hus men det är ju till sist vi som ska göra alla beslut.

Huset framskrider helt enligt plan. Just nu har vår elektriker börjat dra all el. Så nu har vi fastställt alla lampor på övervåningen. På undervåningen har de börjat regla upp väggar. Så snart får vi lite rumsuppfattning även där nere. Ska bli så spännande!

Jag och barnen hade en ledig dag igår och då bakade vi lite mer pepparkakor och vi hann tom baka lite lussebullar ;O Gott lussefika blev det i alla fall! Fotade inte så mycket under tiden - tyvärr, var med barnen i stället ;) men en liten bild fick jag till i alla fall!

Ha en mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Va mysigt med en bakdag :) !! Vi tänkte oxå baka lussebullar i år...doftar så underbart sådana här bakdagar! Förstår att det är mkt - men ni är så duktiga båda och har sån känsla för inredning så det blir nog super alltihop!
    Ha en skön kväll!
    Kramar Johanna

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine