onsdag 30 juni 2010

Peony

Pion
Macro lovers

30 kommentarer:

  1. Den här bilden gillar jag massor!!!
    Sååå fin! Underbara färger!
    Ha en bra dag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Fantastisk blomma och en fantastisk bild. Färgstarkt och vackert.
    Ha en fin torsdag.

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin, underbart ljusoch cool skärpa..

    SvaraRadera
  4. Tak for din kommentar :-)
    Bravo, super flot og fantastiske farver.

    SvaraRadera
  5. En bild att bli glad av.
    Det är så mycket sommar i den.
    Kram Lissen

    SvaraRadera
  6. Enkelt presenterat och så otroligt vackert, fint/Lis

    SvaraRadera
  7. Pioner är otroligt vackra, mina är bara i knopp än och jag måste ge dom lite stöd såg jag;-)
    Snyggt foto,ha en skön torsdag:-)

    SvaraRadera
  8. Vacker bild på vacker blomma.

    SvaraRadera
  9. Hej och tack för titten hos mig! Vackra starka färger i ditt foto, känns sommrigt :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  10. Vilket underbart blomfoto!
    Så vackert att se denna trista gråa dag då regnet öser ner.

    SvaraRadera
  11. Vacker bild, gillar verkligen färgen på blomman! Välkommen till Weekday Photos föresten!

    SvaraRadera
  12. Mmm , Pioner är sååå vackra det har du lyckats fånga alldeles utmärkt på denna bilden !
    Trevlig torsdag :)

    SvaraRadera
  13. Vacker pion och färgen är ju underbar! /Anette

    SvaraRadera
  14. Wow vilken underbar färg. Ja pioner är ljuvliga. Vacker bild!

    SvaraRadera
  15. Fantasiskt fin bild, vilken färg!

    SvaraRadera
  16. En vacker bild och jag måste också säga att din header är helt underbar! :)

    SvaraRadera
  17. Jag älskar pioner.. Jag har en ljusrosa som är på g. nu.
    Den mörka som din är snart utblommad.
    Vilken urgullig header....
    Så somrig och söt. Tre trallande jäntor
    Bilden är superfin.
    Snyggt komp...
    Kramizzzzz//Lotta
    Ha ett mysigt slut på veckan

    SvaraRadera
  18. Rosa och framförallt de starkt rosa är underbart på blommor.

    Eftersom jag är superdålig på namn, inte bara på blommor, trodde jag först att min knopp var en pion till jag kom på vad det måste vara. =)

    SvaraRadera
  19. Vilken underbar och färgrik pion! Ett härligt foto.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  20. Wow, så vackert, underbart!
    Tycker om den härliga intensiva färgen.
    Ha en fin kväll.
    /Helena

    SvaraRadera
  21. Sååå fint du fångat pionen - vilken underbar färg!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  22. En helt underbar bild på mina favoriter pionerna..Dina söta barn går inte heller av för hackor...Kram Torprosen

    SvaraRadera
  23. Pioner tillhör mina favoriter. Fint fotat. Ha de gott. Anita

    SvaraRadera
  24. härlig färg på den pionen. :)

    SvaraRadera
  25. Pioner är så vackra. Fina bilder :-)

    SvaraRadera
  26. Snyggt, härligt starka färger :)

    SvaraRadera
  27. Superfint foto. Älskar pioner. Älskar ditt nya objektiv med. =) Verkar funka fint. Hoppas att ni får en härlig söndag.
    kram på dig.

    SvaraRadera
  28. Vad vackert! Älskar färgen på pionen! Ha det gott.

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine