lördag 19 juni 2010

Bröllopsyra

Nyponros
Vilken fantastisk kväll det blev! Idag har det varit bröllopsyra hemma hos oss. Eftersom vi har tre tjejer så är de mycket intresserade av Kronprinsessan Victoria och Prins Daniels bröllop. Vi har tittat på bröllopet under dagen. På alla fina människor, klänningar och blommor. Men lite besvikna var de allt när det dröjde så länge innan man fick se kyssen...

Var ute i vår trädgård i kvällsljuset och fick se denna vackra Nyponros. Jag bara kände att den passade så bra in i färgerna på dukningen på bröllopsmiddagen. Victoria och Daniel har utstrålat äkta lycka och kärlek idag och jag önskar dem all lycka och välgång. Själv har jag tre egna prinsessor här hemma :)

3 kommentarer:

  1. Länge leve kärleken!

    ...trött idag. ;)

    SvaraRadera
  2. så sant. De var så fina. O du.. Jag har 2 prinsar här hemma. Fast bortgifte är väl lite föråldrat har jag en känsla av. =)

    SvaraRadera
  3. Vi får väl träffas så får vi väl se om de fattar tycke för varandra ;)

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine