måndag 21 juni 2010

I ♥ my garden

Blåbär
Jag tycker det är helt fantastiskt att se hur det växer ute i trädgården nu. Varje kväll brukar jag ta en liten runda för mig själv och titta på allt det vackra. Man ser alltid något nytt. Vi har själva snickrat i hop två odlingsbäddar som jag sått i. En med grönsaker och en med blommor. För varje dag som går ser man verkligen hur det växer. Jag var dock lite sen att så men ärtorna kommer snart :)

Idag när jag var ute på min lilla promenad så såg jag mina blåbär. Oj vad de vuxit!!! Men framförallt så vackra de är nu :) Jag var bara tvungen att ta en bild och visa er.

2 kommentarer:

  1. Visst är det underbart!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hjälp vad du är bra! :)

    ...å modellbilderna ovan är så jäkla tuffa!!

    Underbart sooliga hälsningar från Västergötland.

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine