onsdag 2 mars 2011

En ros till er ♡

the rose
Hej alla fina!
Jag blir så glad när ni kikar in på min blogg. Jag vill ge er alla en ros som kikar in här på min blogg och skriver fina kommentarer. I går hade jag också 100 besökare på en dag! Tusen tack till er!

Alice hade en jättebra födelsedag igår. Efter dagis fikade vi här hemma med några kompisar till barnen. På kvällen gjorde vi hemlagad pizza. Supergott!!! Så det kommer vi göra om.

I går somnade jag med barnen. Behövde säkert det eftersom jag nu är dunderförkyld. Så i morse blev det vitaminer och ingefära som fick koka en stund i vatten. Vattnet dracka jag upp sedan. Har hört att det skulle vara bra mot förkylning. Vi får väl se.

En fin dag till er alla!
Kram Josefine


2 kommentarer:

  1. En ros till dig så du snart blir frisk!!!
    Är inne på min 3:e vecka, inte kul!!!!
    Ideér är väl aldrig fel att utbyta med varandra, vad har du tänkt??? :)

    Fin bild!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin bild, jättefin..
    Hoppas du blir frisk snart..
    BAMSEKRAM
    /Helena

    SvaraRadera

♡♡♡ Tusen tack! En liten hälsning gör mig så glad ♡♡♡


Kram Josefine